Nic mi nie pomaga

Tak się zapierałam, ale znowu miałam napad. Jestem beznadziejna. Czy tak będzie wyglądać moje życie?

Jestem gorsza od alkoholika czy ćpuna. Jedzenie mną rządzi. Nie chcę tak żyć.

W akcie rozpaczy założyłam kanał na yt: https://www.youtube.com/watch?v=KCk2p2U8S-w&t=29s
Będę tu wrzucać swoje przemyślenia, opowiadać o swojej walce. A edycja filmu też zajmuje troszkę czasu i przynajmniej wtedy nie jem - fantastyczna zaleta.

Jeśli chcecie to wpadajcie, piszcie w komentarzach co u Was i wgl wspierajmy się, bo tylko my możemy siebie wzajemnie zrozumieć.

Kocham Was, Wasz Rachel.

Komentarze

  1. Chętnie zajrze ma Twoją stronę na yt :)
    Trzymaj się cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ten filmik, jest smutny :/ To jest raczej konfa a nie grupa, my to tylko tak nazywamy :D Jak chcesz to dodaj mnie do znajomych to wtedy cię dodam :) Jutro ci się uda kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ran się upada a raz się podnosi, wiem o tym doskonale. Już lecę na Twojego yt i zapraszam do siebie c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Po obejrzeniu filmiku mam do ciebie jedno pytanie: dlaczego nie możesz nikomu o tym powiedzieć?

    Pozdrawiam, trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z tym kanałem. Na pewno w wolnej chwili obejrzę ;) Nie martw się. Może za mało jesz i dlatego kończy się to napadem?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Big Wide World

1.